Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Γερμανός Καραβαγγέλης



Θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ἐπιτυχὴς ὁ Μακεδονικὸς Ἀγῶνας ἐὰν δὲν ἦταν Μητροπολίτης Καστοριᾶς ὁ Γερμανός Καραβαγγέλης…;
" Ὅταν ἔκανα ἐπικίνδυνα ταξίδια ἔριχνα ἀπάνω μου ἕνα μαῦρο ἐγγλέζικο ἀδιάβροχο, φοροῦσα μπότες ψηλὲς ώς τὸ γόνατο, τὸ ἀντερί μου τὸ ἐσήκωνα καὶ ἔπιανα τὶς ἄκρες του μέσα ἀπὸ τὶς τσέπες μου καὶ πάνω ἀπὸ τὸ καλυμαῦχι μου ἔριχνα ἕνα μαῦρο μαντῆλι. Στὸν ὦμο μου κρεμόταν τὸ μάλλιγχερ καὶ στὸ στῆθος μου σταυρωτὰ κάτω ἀπὸ τὸ ἀδιάβροχο διακρίνονταν οἱ φυσσιγιοθῆκες μὲ τὰ φυσέκια. Στὴ μέση φοροῦσα μιὰ πέτσινη πλατειὰ ζώνη, ἀπ' ὅπου κρέμονταν ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ ἡ θήκη τοῦ πιστολιοῦ μου ποὺ ἦταν μεγάλο καὶ γινόταν ἐν ἀνάγκη καὶ τουφέκι κι ἀπὸ τὴν ἄλλη ἕνα μαχαῖρι στὴ θήκη".
Δική του εἶναι ἡ περιγραφή.

Ἁπὸ τὸ  βιβλίο "Γράμματα στὸ Αἰγαῖο", τὸ ὁποῖο κυκλοφόρησε ἐκτός ἐμπορίου.
Στὸ βιβλίο ὑπάρχει σχετικὸ σκίτσο μὲ τὸν ἀντάρτη Παπᾶ τοῦ Λεωνίδα Παπαγεωργίου.
 πηγή:  Κολλᾶτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλῶ γράφετε μὲ ἑλληνικοὺς χαρακτῆρες